🌟 Najlepsze rzeczy na świecie na stronie: Niebiański.pl 🎯 Wzory ideałów dla określonych celów na stronie: Awarena.pl 💪Optymalny Program Opieki Kondycyjnej 🍽️Dieta Antoniowa

Modele rozliczeń prowizji

Twoja Ocena: Bądź pierwszy!

Modele rozliczenia prowizji

Modele cenowe mają fundamentalne znaczenie przy obliczaniu kosztów reklamy. Niektóre inne miary przydają się jednak podczas sprawdzania efektywności wydatków na PPC / CPC, CPA, CPL lub CPM. Dlatego poniżej znajdziesz listę najważniejszych wskaźników do naśladowania. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zajrzyj do poniższego artykułu.

 

ROI – zwrot z inwestycji (także ROAS – zwrot z wydatków na reklamę)

Jeden z najprostszych, a jednocześnie kluczowy wskaźnik dla każdej branży reklamowej. Zwrot z inwestycji to stosunek Twoich zysków do zainwestowanego kapitału. ROI oblicza się, odejmując inwestycję od dochodu, a następnie dzieląc tę ​​kwotę przez kwotę inwestycji. Jeśli Twój ROI wynosi 0%, oznacza to, że nie zarobiłeś, ale też nie straciłeś pieniędzy na swojej działalności. Ujemny zwrot z inwestycji oznacza stratę, a dodatni zwrot z inwestycji to zysk.

Cokolwiek działa najlepiej dla Ciebie, CPA, CPL, CPC lub CPM – monitorowanie zwrotu z inwestycji jest koniecznością.

 

eCPM – efektywny koszt na milion

eCPV – efektywny koszt obejrzenia

eCPC – efektywny koszt kliknięcia

eCPA – efektywny koszt działania

eCPI – efektywny koszt instalacji

eCPL – efektywny koszt na potencjalnego klienta

To, co przynosi małe „e” poprzedzające model cenowy, jest miarą skuteczności kampanii. Te metryki zostały wymyślone z myślą o ujednoliceniu. Dzięki nim możesz obliczyć swój rzeczywisty CPM, CPA, CPL i tak dalej, niezależnie od modelu cenowego, na którym pracujesz. Na przykład możesz sprawdzić swoją stawkę za 1000 wyświetleń (CPM), nawet jeśli płacisz tylko za instalację.

Aby obliczyć eCPM, należy podzielić całkowity koszt reklamy przez całkowitą liczbę wyświetleń i pomnożyć go przez tysiąc. Aby obliczyć eCPA, należy podzielić całkowite koszty reklamy przez całkowitą liczbę działań. Aby obliczyć eCPC, podziel koszty reklamy przez całkowitą liczbę kliknięć. Inne obliczenia eXXX są analogiczne.

CR – Conversion Rate (w skrócie CVR)

Wskaźnik CR jest dość analogiczny do CTR, ale zamiast uwzględniać współczynnik klikalności, opiera się na liczbie konwersji, które są wyznaczonymi przez Ciebie celami (takimi jak zakup, rejestracja lub dotarcie do określonego punktu strony internetowej) . CR jest obliczany przez podzielenie całkowitej liczby konwersji przez liczbę osób, które weszły w interakcję z Twoją reklamą. Ponownie pomaga wydawcom wyszukiwać najbardziej dochodowe sekcje ruchu.

 

Sposoby rozliczenia podczas promowania usług przez Internet najczęściej można spotkać w przypadku programów partnerskich. Jednym z rodzajów usług oferowanych poprzez takie formy rozliczeń prowizji są pożyczki.

Tu znajdziemy ranking pożyczek pozabankowych w którym za kliknięcie w linki, złożenie wniosku czy inne akcje otrzymujemy prowizje. Czasem za samo złożenie wniosku o pożyczkę już możemy otrzymywać wynagrodzenie.

 

Poniżej link do programu partnerskiego, który umożliwia zarabianie m.in. na polecaniu produktów kredytowych takich jak pożyczki pozabankowe lub kredyty

Program partnerski Ebroker

[table id=140 /]

Chętnie poznamy Twoje zdanie

      Dodaj Odpowiedź

      Baza wiedzy Awarena ALL
      Logo